top of page

Wie ben ik..................................... ik als energetisch therapeut

Wie ben ik…………………………

Ik als energetisch therapeut.

Ik ben net als ieder ander.

Een uniek persoon.

Een persoon met een aanvoelend en helderwetend vermogen.

Die ik inzet in de therapie in om een sneller verloop te creëeren.

Het aanvoelend en helderwetend vermogen kan ik gebruiken voor sturing te geven aan de vragen die ik stel.

Ik weet echt niet alles.

Ik kijk niet dwars door je heen.

Ik heb ook geen glazen bol om een toekomst te voorspellen.

Ik kan gevoelens voelen, zoals bv. angst of verdriet.

Dan vraag ik of je angstig of verdrietig bent.

Soms komen er woorden in me op. Woorden zoals bv. Jeugd.

Dan stel ik een vraag over je jeugd.

Het gesprek verloopt gewoon geheel normaal.

Net zo normaal als bij ieder ander.

Ik help graag mensen verder, daar waar zij vastlopen of niet meer kunnen.

Ik praat met je, over de beginselen van je klacht, met als doel deze te laten verminderen en/of verdwijnen.

Behandel je, maak het subtiel- energetisch veld om je heen weer in balans.

Heb je geen zin om te praten.

Ook dat is prima.

Dan geef ik een behandeling om het subtiel-energetisch veld om je heen in balans te brengen die gericht is op ontspanning voor lichaam en geest.

Dat ben ik.

Ik als energetisch therapeut.

bottom of page